.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزت الله یوسفیان ملاء :
تهیه فهرست جدید بدهکاران بزرگ بانکی
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از برگزاری نشست ویژه این ستاد برای تهیه لیست جدید بدهکاران بزرگ بانکی و ارائه آن به بانک مرکزی برای جلوگیری از ارائه خدمات به این گونه بدهکاران خبر داد و گفت: دستور ابطال اسناد 3 زمین خوار بزرگ صادر شد.
تهیه فهرست جدید بدهکاران بزرگ بانکی

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از برگزاری نشست ویژه این ستاد برای تهیه لیست جدید بدهکاران بزرگ بانکی و ارائه آن به بانک مرکزی برای جلوگیری از ارائه خدمات به این گونه بدهکاران خبر داد و گفت: دستور ابطال اسناد 3 زمین خوار بزرگ صادر شد.

عزت الله یوسفیان ملاء از برگزاری نشست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پیرامون بررسی 3 مورد زمین خواری بزرگ در چند استان کشور خبر داد و گفت: هر یکی از این زمین خواری‍‌ها بیش از 100 هکتار بوده است.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: در ستاد تصمیم گرفته شد که اقدامات لازم برای ابطال اسناد مربوط به زمین خواری‌های بزرگ به عمل آید.

یوسفیان ملاء همچنین از بررسی وضعیت معوقات بانکی و معوقه داران بزرگ و به اصطلاح دانه درشتهای بدهکار بانکی خبر داد و گفت: بیشترین درصد اینگونه از معوقات مربوط به کسانی است که از سیستم بانکی تسهیلاتی را برای تولید و یا ایجاد اشتغال دریافت کرده اند.

وی از انحراف بخشی از تسهیلاتی که به این شکل از سیستم بانکی دریافت شده است، سخن گفت و افزود: متاسفانه برخی از معوقه داران با سوء استفاده توانسته اند تسهیلات دریافت شده را در محلهای دیگری مانند برج سازی، مسکن و خرید و فروش زمین هزینه کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: برنامه ریزی شده است تا با این افراد که ممکن است در حال حاضر تسهیلات دریافت شده از سیستم بانکی را وارد بازار ارز و سکه نیز کرده باشند از طریق بانک مرکزی برخورد قاطع صورت گیرد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بیان داشت: البته علاوه بر حدود اختیارات ستاد، برخوردهای دیگری که توسط دستگاه قضائی با اینگونه افراد صورت می پذیرد نیز در جریان خواهد بود.

یوسفیان ملاء از برخی اقدامات اداری در رابطه با بدهکاران بزرگ بانکی و کسانی که تسهیلات دریافت شده از سیستم بانکی را به انحراف برده اند، سخن گفت و اظهار داشت: اینکه در قالب یک برنامه بتوان با صدور بخشنامه و همکاری دستگاهها، وضعیت این افراد را مشخص کرد نیز در دستور کار است.

وی در پایان سخنانش از برنامه ریزی برای تهیه لیستی از بدهکاران بزرگ بانکی با ذکر نام و مشخصات برای ارائه به بانک مرکزی جهت جلوگیری از تسهیلات دهی به اینگونه افراد تا جلسه بعدی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م-- ن 27 دي 1390
جناب دکتر عزیز ما که شما را قبول داریم . از قصیه ارائه این لیست بگذر شما که هیچ روسای سه قوه هم نتوانستند کاری بکنند
الياس 27 دي 1390
بخشدار بابلكنار منصوب شد
طی حکمی از سوی وزير كشورمصطفی محمد نجار ، سید یاسر قربانپور گنجی فرزند شهید سید صمد قربانپور گنجی به عنوان بخشدار بابلکنار منصوب شد.
وی که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد جامعه شناسی می باشد پیش از این سرپرستی بخشداری بابلکنار را در کار نامه خود دارد.
معارفه بخشدار جديد بابلكنار امروز با حضور فرماندار شهرستان و غديري معاون سياسي و انتخابات استانداري مازندران برگزار شد
نا شناس 27 دي 1390
اندکی قبل از افشای اختلاس بزرگ،آقای یوسفیان گفته بود براساس بررسی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی،کلیه مسئولین درجه یک و دو پاک می باشند.بعد گند کار درآمد .الان هم بجای آن که در مورد اختلاس های بزرگ چیزی بگوید،فقط به کلی گویی اکتفا می کند.اصولا در این چندسال مصاحبه از آقای یوسفیان ،یک بار خبر از یک اقدام عملی در مورد فساد اقتصادی نشنیدیم.فعل جملات وی همگی مربوط به آینده و فاعل جملات وی همیشه مجهول است. در ضمن اودکترای تقلبی دانشگاه هاوایی را دارا می باشد ولی هیچگاه حاضر نشد لقب دکتر را رها کند. همین نشانه ای از میزان تعهد وی به راستگویی و درستکاری است.
فرشاد راعی 27 دي 1390
دو سال پیش میگفت بانک های دولتی کشور به فکر خدمت رسانی به مردم نیستن
هیچ کس گوش نکرد.
م---ن 28 دي 1390
یو سفیان در تمام زمینه ها خوب عمل کرده .هر نمایندهای نمی تواند وحتی نمی گذلرند در گمیسیون برنامه وبوجه مجلس باشد معمولا نمایندهگانی از مجلس درستاد های تصمیم گیر کشور عضو هستند که قوی و با نفوذ باشند جسا رت نباشد هر ننه قمری را در هر کجا راه نمی دهند
پسر آمل 28 دي 1390
نمی دونم تا حالا آقای یوسفیان کجا بودند؟3000میلیارد جزب پول نبود که پیگیری کنید؟ک......ن جزء بدن نمیشه؟
ای وای ببخشید آقا عزت یادم رفته بود قرار نبود انتقاد کنم بچه های آمل چنین کردن به دادگاه احضار شدند ،
پر طاووس داری باریک الله
عجب نفوذی داری باریک الله
تو دکتر هستی و من فوق سیکلم
تو تایلند می رومی من توی سیلکم
تو در مجلس به روی سبز صندل
منم در شهر مثال خنگ و انگل
الهی تا ظهور دولت یار
عزت جونم رو در کمسیون نگهدار
همیشه پاک باشد کشور ما
بدهکار و طلبکاری نباشد
الهی تو چنان کن این سرانجام
دکی جون عزت یوسف شمایل
عزیز آملو مازن بگردان
شرو ور مرا اکنون پذیرید
منم م.... منم ط. ا هنوز من بی قرار هستم......هه هه هه
برادران شمال نیوز لطفا خواهش می کنم این کامنت رو پذیرش کنید دلم پر درد هست موقع انتخابات همه یادشون می آد کارشون چیه باید چیکار بکنند...
مردم غیور مازندران بصیرت بصیرت بصیرت
فرمایشات امام و رهبر همیشه آویزه گوش باشه
داوودی 28 دي 1390
نماینده امل . . .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.